Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

Πιτζάμα πάρτι (Επιτραπέζιο)

Αληθινός διάλογος μεταξύ πολύ καλής μου φίλης και του γιου μου:
-Ποιο είναι το αγαπημένο σου παιχνίδι;
-Το 'Πιτζάμα πάρτιιιιιιιιι'!!!

Πρόσφατα αποκτήσαμε το νέο (διπλό) επιτραπέζιο παιχνίδι των Εκδόσεων Σαββάλας. Απευθύνεται σε ηλικίες 3-7 ετών και αποσκοπεί στην ανάπτυξη της παρατηρητικότητας. Ειλικρινά είναι από τα πιο σοφιστικέ επιτραπέζια που έχουμε και ο μικρός ξετρελάθηκε αμέσως με αυτό

Πιτζάμα πάρτι
Το πρώτο παιχνίδι παίζεται με τις μικρές κάρτες και τα ζάρια (βλ. παραπάνω εικόνα). Ρίχνουμε τα ζάρια και ψάχνουμε τον Μοσχοπιτζαμούλη που αντιστοιχεί στον χρωματικό συνδυασμό που έχει προκύψει.


Το δεύτερο παιχνίδι παίζεται με τις μεγάλες και μικρές κάρτες. Είναι κάπως πιο απαιτητικό από το πρώτο, αλλά και αυτό το κατάλαβε αμέσως ο γιος μου. Βλέπουμε την κάρτα αποστολών και αναζητάμε τον Μοσχοπιτζαμούλη που έχει τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται (π.χ. αστέρια στα ρούχα και κόκκινη πιτζάμα ή τη συγκεκριμένη σκιά).

Νικητής και στα δύο είναι εκείνος που θα τα μαζέψει πρώτος τις περισσότερες κάρτες, αλλά (μεταξύ μας) ο γιος μου προτιμά να παίζει μόνος του.



Υπάρχει σε όλα τα ενημερωμένα βιβλιοπωλεία και κατά τη γνώμη μου είναι ιδανικό δώρο για τις αντίστοιχες ηλικίες. 



Αγοράστε το από: savalas.gr  ianos.gr    public.gr




Δείτε και τα υπόλοιπα επιτραπέζια της σειράς:


_______________________________

Εάν σας άρεσε αυτή η παρουσίαση, ακολουθήστε μας στα social media για να βλέπετε κι άλλες!
Instagram: @julie_vaio
_______________________________

Disclaimer

Δεν κατέχω τα πνευματικά δικαιώματα για τις σελίδες των βιβλίων, που παρουσιάζονται σε αυτό το blog. Η παράθεση των αποσπασμάτων πραγματοποιείται σύμφωνα με το "Άρθρο 19 (Ν. 2121/ 1993): Παράθεση αποσπασμάτων", αποκλειστικά για την υποστήριξη της γνώμης μου αναφορικά με το εκάστοτε έργο. Τα αποσπάσματα που παρατίθενται συνοδεύονται πάντοτε από την ένδειξη της πηγής και των ονομάτων του δημιουργού και του εκδότη, εφόσον τα ονόματα αυτά εμφανίζονται στην πηγή. Εάν είστε κάποιος δημιουργός και επιθυμείτε την αφαίρεση του έργου σας από το blog, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου. 

Διαβάστε ακόμη!

Το A book a day

Μετά από αρκετό καιρό προετοιμασίας και πολύ προσωπικό κόπο, είμαι στην πολύ ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι το A book a day μετα...